utorak, 20. kolovoza 2013.

zajedno smo skupa ili nekoliko ad hoc razloga ZA (o blogu blog)


07.03.2008.
      moj blog je moja virtualna kuca – SVI su dobrodosli!
iako je identitet autora nepoznat, sve napisano i objavljeno govori o samom autoru i svaki post je nova skica za portret istog.
blog je super jer ne obavezuje, a i u svakom trenutku ga mozes obrisati. tako mozemo izbrisati i sami sebe i svoj trag u svemu. upravo zato to ne treba uciniti.
na blogu mogu, i jesam, i hocu govoriti o cemu god i kako god zelim i kako mi padne na pamet, ako se nekome to svidja i cini mu dobro to je super, a ako ne – nema veze.
kada neko zauvijek ode i napusti svoj blog ucinio je sve skupa potpuno besmislenim.
blog je prilika da se na pravi nacin osvjedocimo. da primimo k znanju slovo o sebi i o drugima.
sa blogom nikad niste sami, kao ni sa shizofrenijom. :)
blog je mjesto susreta ljudi i ideja. koga ne zanimaju ljudi i njihove ideje, ne treba se izlagati blogu.
kao i zivot, blog je mjesto gdje ego nije pozeljan i potpuno je suvisan, jer dovodi u opasnost sustinu i smisao svega.
blog je internet dnevnik i kao takav predstavlja vlastita sjecanja na samog sebe i na druge. moj blog je dokument o meni. o mojim nadama, osjecajima, strahovima, idejama, dilemama, diskusijama, komentarima i svemu onome sto sam na blogu cinio.
ne postoji nista na mom blogu sto ne govori o meni i ne postoji nista napisano iza cega ne stojim (ako nista, tako sam mislio u datom trenutku). javno ili privatno, s ovim ili onim identitetom, integritet je neupitan.
na blogu sam uvijek ja ja, a drugi su uvijek drugi, sa drugacijim ja - razlog vise da mi budu zanimljivi.
blog nije mjesto gdje cemo ostvariti ono sto smo propustili u zivotu, neko svoje bolje ja. takvi smo kakvi smo i blog nas nece uciniti boljim. jer blog je ipak samo medij.
blog je slican stvarnom zivotu – sve je do nas samih.
      blog je ok, ma sta mi mislili o tome.

Nema komentara:

Objavi komentar