četvrtak, 22. kolovoza 2013.

novogodisnji blog dekalog


02.01.2008.
... odluke ... iscrpljujuce raskrsnice ... kako se blizio kraj godine, tako sam sve cesce i sve zesce razmisljao sta bi to od 1. januara mogao promijeniti, koje bi novogodisnje odluke trebao donijeti ... prolazili su dani, a ja sam i dalje pravio razlicite planove i liste i uzurbano pripremao novogodisnje odluke. ovaj je proces kulminirao u posljednjih nekoliko dana tako da sam konacno odlucio i donio odluku da nista ne odlucujem do daljnjeg, ali kad sam to pokusao napisati pretvorilo se u deset odluka koje su zapravo zapovijesti samom sebi. ... tesko je sa ovog mjesta procijeniti da li je ovo nesto trajnog ili privremenog karaktera, ali u trenutku dok ovo pisem uvjeren sam u vlastitu spremnost na pokoravanje samom sebi.... dakle: ... 1. ljubi bliznjeg svoga. ne bas kao samog sebe, ali ljubi kako treba ... 2. prestani "raditi na sebi" ... 3. prestani ucestalo razmisljati o sebi i preispitivati se ... 4. ne pozeli mijenjati druge ... 5. djeluj intuitivno, analiziraj razumno ... 6. pokusaj bolje organizirati vrijeme ... 7. ne razgovaraj o onome ko nije tom razgovoru prisutan ... 8. ne brini ni o cemu ... 9. oprosti kome mozes, pamti svima sve ... 10. u slucaju potrebe i/ili vise sile oglusi se o prethodnih pet zapovijesti ...

Nema komentara:

Objavi komentar