nedjelja, 18. kolovoza 2013.

jeste li sujevjerni? (blog trivia)


10.04.2008.
ne znam za vas, ali ja nisam praznovjeran. ipak, priznati se mora da se pomjerim s mjesta kada cujem nesto ruzno, kucnem i u drvo po koji put pocesto, izbjegavam coskove stolova, kazu ne valja sjediti na cosku stola. crne macke ludo volim ali samo pod uslovom da se ne krecu i ne prelaze nikakve staze kojima hodim. svaki put kad nesto zaboravim, sjetim se da se ne valja vracati. ne podnimljujem se i vodim racuna da ne ograjisem, tako da izbjegavam mrve i jos neke izvjesne organske i anorganske kombinacije. mogao bih nabrajati do kraja dana i opisivati mnoge prisilne radnje kojima sam izlozen, mimo svoje volje i vjere. zapravo sam racionalista i sve je pocelo nekada davno u zelji da budem pragmatican. razmisljao sam, sta me kosta da ispostujem, nikad se ne zna itd. vremenom sam zavolio sujevjerne rituale i postale su dio humora i zivota, ma sta vi mislili o tome. kazu da je velik cafirluk biti sujevjeran i ja to zaista nisam. ni najmanje, vec sam samo praktican, zar ne? 

Nema komentara:

Objavi komentar