četvrtak, 22. kolovoza 2013.

blaga je noc ili negdje u sikstinskoj kapeli ... (bozicni shizo blog)


25.12.2007.
u ovo praznicno vece pokusavam ignorirati cinjenicu da ko brat bratu milijardu ljudi, zena i djece danasnji dan dozivljava bitno drugacije nego bilo koji drugi. a ja najdalje u svom intelektualnom krscanstvu mogu dobaciti samo do sikstinske kapele i njene haman sejtanski lijepo, savrseno i nepojmljivo genijalno oslikane unutrasnjosti. ponekad mi se cini da bi se o svakom kvadratnom centrimetru mogao ili bar trebao napisati esej, ako ne i citava knjiga... da ne duzim. ... ovo je mali prilog ovoj blagoj sarajevskoj noci. konacno se moze hodati i disati po ulicama... i tako, setajuci nocas pozelio sam da umjesto 2.394.323 bilboarda, city lighta, oslikane fasade, big boarda, ultra mega billsuperboarda, plakata, banera i ostalih sredstava vizuelne kontaminacije (i totalne i bescutne javnih prostora uzurpacije, od strane izvjesne politicke konglomeracije) na oci citave nacije i multi nacije i svake njihove frakcije, ja jednostavno pozelih da vidim nesto ljepse. smislenije, humanije, pa eto bas hocu i sakralnije. jer (da li sam to vec rekao?) danas je Bozic. navodno je Isus bas danas rodjen (ukoliko vrijeme racunate na izvjestan nacin). jap, od otprilke tog dana se i vrijeme racuna. kakogod da se racuna i kogod da racuna, poseban trenutak sada pada. tako da se ponovo sjetih Sikstine i Michelangela. eto, sve mi se nekako sastalo, a blaga je noc (ili sam i to vec rekao?)... tu je, u galeriji, i mali izbor meni omiljenih detalja iz ove "kapelice". eto, pa ko voli ...
stvaranje sunca i mjeseca stvaranje Adama Eva ukrupno i Adam kod drveta spoznaje dobra i zla nakon ispada, pad ...

Nema komentara:

Objavi komentar