četvrtak, 22. kolovoza 2013.

iza maske ili ispred zavjese (blog osvrt)


19.01.2008.
sigurno ste primijetili, dragi moji princevi i jos draze princeze dnevnih boravaka, kako polako postaje trend (ukazanja) na nasem dragom bloggeru da poznate ili javne licnosti otvaraju svoje blogove. fino je to i kao i svi drugi dobro su dosli, te ih i ovom prilikom pozdravljamo. medjutim, malo mi je bezveze kada cim otvore blog odmah krenu u pr akciju. Ambasador ili neko drugi, cini mi se da sve sluzi popravljanju ili poboljsavanju imagea uz pokusaj da se predstavi doticna osoba kao neko sirokog horizonta, bez predrasuda prema bilo cemu, sklona novim medijima itd. cinjenica je da koriste vlastita odn. prava imena, a ne koriste brojne mogucnosti kreiranja blog-identiteta. e, tu vam ja dragi moji otkrivam najmanje jedan paradoks. vidim pokusaj kreiranja pozeljne maske obicne, otvorene i sasvim normalne osobe koja ce biti njihovo novo made-up lice za novi medij. postoje slicnosti kada su u pitanju javne licnosti na bloggeru. jedna od uocljivijih je bezlicnost. cemu blog ako ce Ambasador na njemu pjevati istu pjesmu kao i u ostalim medijima? cemu blog ako ce gosp. Ibro Spahic, na njemu objavljivati vec objavljene pjesme? meni su pomenute osobe sasvim ok, ali su mi njihovi blogovi bezveze. jer ako vec nose na svojim licima nevidljive maske onda neka budu dosljedni i ostanu iza zavjese. ali oni hoce ispred zavjese, mame ih svjetla bloggerske pozornice, sta li? jedinstvena prilika za bezazleni hohstapleraj. ... nego, recite mi vi, koji smijete reci ono sto drugi ne smiju ni pomisliti, kako se vama sve ovo oko javnih licnosti na bloggeru cini? ... p.s. jeste li sreli neku od javnih-blogger-licnosti na nekom blogu koji nije njihov? jer kako sami kazu zele upoznavati, komunicirati ... ponekad se cini da ih nema ni na vlastitim blogovima:)

Nema komentara:

Objavi komentar