nedjelja, 18. ožujka 2018.

povratak

Prošlo je mnogo vremena od kada sam redovno pisao i objavljivao, mnogo vremena od kada sam skoro pa izgubio vezu sa samim sobom. Društvene mreže su tragično nedruštvene, ubijaju želju i potrebu za refleksijom i za društvom.

Kao da živim na rubu straha od nemuštosti koja me obuzela. Dugo nisam osjećao nikakvu potrebu da bilo šta napišem o bilo čemu. Sada, poput buntovnog sina vraćam se kući, samom sebi. Nisam siguran da li me još uvijek neko čeka, ili je moj dom davno napuštena zgrada, bez prozora, u kojoj se još samo ptice kriju od ljudi i nevremena.

Ipak, vraćam se samom sebi. Nadam se da neću odustati na pola puta, ili zalutati po običaju. Teškim koracima, nevoljko, krećem na put u nepoznato da bih našao utjehu u poznatom.

Od kada je moje pisanje postalo samo incident čini mi se kao da sam otkinut od svijeta, poput ahasvera osuđen na vječno lutanje. Nije više važno šta je iza mene, svakako ću svakim novim korakom biti dalje. Nisam siguran da li je bitno ono što je ispred mene, sve što me čeka bez obzira da li dolazim ili ne. Nastavljam, korak po korak. Vraćam se.

Hieronymus BoschThe Garden of Earthly Delights, oil on oak panels, 1490 - 1510,  Museo del Prado, Madrid



1 komentar: