četvrtak, 23. lipnja 2011.

Novi pocetak (uvodna napomena)

U jesen 2007. godine na adresi blogger.ba poceo sam pisati svoj prvi, i jedini, blog koji je jos uvijek aktivan. Na ovom mjestu (s ciljem trajnog preseljenja) cu objavljivati neke od vec objavljenih postova i nadam se da cu ovdje nastaviti pisati kao nekad na staroj adresi. Ime bloga je ostalo isto jer je i ambicija ostala ista. 

Pisao sam pod imenom "kolporter" odn. Kol Porter, ali sam nakon nekog vremena "otkrio" identitet i nastavio pisati tako otkriven. Anonimnost mi je bila vazna jer sam zelio eventualne citaoce osloboditi predrasuda odn. da tekstove ucinim rasterecenim individualnog konteksta u smislu - "poznajem" ovog covjeka i slicno, a ne radi nekog sakrivanja. Iako je nestala specificna vrsta inspiracije koju "anonimnost" sa sobom donosi, nikada nisam volio igru zmurke i ne zalim sto se zavrsio period "anonimnosti". 

Inace, volim reci, odn. napisati, ono sto mislim jasno ili precizno, u svakom slucaju direktno. Tako da cu pokusati takav i ostati.

Nema komentara:

Objavi komentar