subota, 14. travnja 2018.

Novi krvožedni sukob impotentnih lidera


Rijetko je šta bizarno i bolesno kao intervencije "razvijenih" zemalja u bespomoćnim zemljama, (ili kako sebe vole da zovu "zapadne demokratije"). Napadaju na jednu zemlju koja je do te mjere uništena da se pitamo ima li još išta da se sruši, je li ostao iko da bude ubijen.

Krvoločni lideri, Trump, May, Macron odlučili su da od jutros djeluju u ime "pravde" i "slobode", u nepojmljivoj brizi za građane Sirije, i da istresu silu ubojitih sredstava, pametnih bombi koje su se pokazale prilično glupe naročito za nešto što se smatra pametnim.

Manjinska vlada Mayove uz putujući cirkus Trumpove administracije, od haosa u vlastitim zemljama tradicionalno bježe u stvaranje haosa u drugim zemljama - odigrali su na kartu rata i još jednom poslali svoje vojnike hiljadama kilometara daleko da ubijaju djecu u ime neke pravde i reda i poretka,  ili šta im je već novo opravdanje za stare krvave navike. Svaki rat je od prvog sukoba do danas motiviran prvenstveno pljačkom i otimačinom, sve ostalo je samo izprazni narativ, ili što bi rekli - šuplja priča.

Zbog nafte je sve počelo u Iraku i neće prestati do posljednje kapi krvi djece kojoj ta nafta pripada, ili posljednje kapi njihove nafte, svejedno je. Američka, britanska i francuska nemaju nikakav legitimitet ni bilo koje posebno imerijalističko pravo koje sebi redovno daju za pravo. Puno su gori od tiranina Bašara Asada, protiv kojeg se kao bore. Sav haos na Bliskom istoku stvorile su upravo Britanija i Francuska, i Amerika. Od početka prošlog stoljeća pa do današnjeg, najnovijeg, napada na Siriju, preko sto godina, teroriziraju ljude čija je civilizacija, pismenost i kultura, starija od njihove bar hiljadu godina, u ime civilizacije profita, pohlepe i laži. 

Ovo je samo još jedan imperijalističko-hegemonistički brutalni napad, još jedan rat koji je počet preko noći i koji evo svako malo osvane brutalniji i gori nego ikada. Sa druge su ništa manje spremni partneri Putin, Iran... a tu su i Turska, Izrael... Čini se kao da su svi spremni da povise uloge i zaigraju još smrtonosniji ples. "Proxy" i "false flag" ratovi ulaze u svoju novu, otvorenu fazu.

Nikom ništa dobro neće donijeti američko-britansko-francuski napad na Siriju. Nikome. Samo krv i smrt sirijskoj djeci, kao da je do sada nije bilo dovoljno.

2 komentara:

  1. Moje ime je Savka Dabčević-Kučar, forma, Saariselkä. Nakon 12 godina braka, ja i suprug vodili smo jednu ili drugu svađu dok me napokon nije napustio i preselio u Kaliforniju kako bih bio s drugom ženom. Osjetio sam da mi je život gotov i moja djeca su mislila da više nikada neće vidjeti oca. pokušala sam biti snažna samo za djecu, ali nisam mogla kontrolirati bolove koji me muče, srce mi je bilo ispunjeno tugama i bolovima, jer sam zaista bila zaljubljena u svog muža. Svaki dan i noć mislim na njega i uvijek želim da mi se vrati, stvarno sam se uznemirio i trebala mi je pomoć, pa sam potražio pomoć na mreži i naišao sam na web stranicu koja je sugerirala da dr. Osagiede može pomoći da se brzo vratim , Dakle, osjećao sam da bih ga trebao pokušati. Kontaktirao sam ga i on mi je rekao što da radim, a ja sam to učinio, a on je za mene učinio ljubavnu čaroliju. 48 sati kasnije, suprug me stvarno zvao i rekao mi da mi toliko nedostaju ja i djeca, Tako nevjerojatno !! Tako se vratio istog dana, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se zbog svoje pogreške i zbog boli koju je nanio meni i djeci. Tada je od tog dana naš Brak sada bio jači nego prije, Sve zahvaljujući dr. Osagiede. on je toliko moćan i odlučio sam podijeliti svoju priču na internetu da će dr. Osagiede pravi i snažni kotač za čaroliju za koga ću se uvijek moliti dugo živjeti kako bi pomogao svojoj djeci u vrijeme nevolje, ako ste ovdje i trebate svog Ex-a natrag ili se vaš muž preselio kod druge žene, ne plačite više, odmah se obratite ovom moćnom čarobnjaku. Evo njegove adrese e-pošte za kontakt na: doctorosagiede75@gmail.com ili whatsapp na +2349014523836
    ili viber +2349014523836

    OdgovoriIzbriši
  2. Zdravo, moje ime je Nira Shalom i želim sa svijetom podijeliti dobre vijesti o tome kako sam povratio svoju bivšu ljubav. Bio sam shrvan kada me je moja ljubav ostavila zbog druge djevojke prošlog mjeseca. Međutim, prijatelj me je upoznao sa Babom Waleom da Wisemanom, velikim glasnikom. Ispričao sam svoj problem Babi Waleu, objašnjavajući kako me je bivša ljubav napustila i kako mi je potreban posao u velikoj kompaniji. Uvjeravao me je da sam došla na pravo mjesto, gdje ću bez ikakvih nuspojava ostvariti željenu želju. Rekao mi je šta da radim, i nakon što sam slijedio njegove upute, moja ljubav me nazvala u naredna 2 dana, izvinjavajući se što me je prije ostavila. Nedelju dana kasnije, moja željena kompanija me pozvala na razgovor za poziciju supervizora. Oduševljena sam što ću sa svijetom podijeliti kako mi je Baba Wale pomogao da ispunim želju mog srca. Baba Wale je specijalista za sve vrste uroka i dobre magije. Ako vam je potrebna bilo kakva pomoć, kontaktirajte Baba Walea na babawalewiseman01@gmail.com Whatsapp: +2348136951551 Viber +2348136951551
    Hvala kasnije!

    OdgovoriIzbriši